Friday, September 24, 2010

* PaBiLa Si DiA MeNjAuHkAn DiRi *



Hubungan yang kian lama dibina, semakin hari semakin tenggelam.. Mak aku pulak,tiap hari sebut nama dia, bila nak datang,dia apa khabar, macam2 soalan mak tanya tentang dia.. Apa harus aku jawap.. Yang dia tu, susah sgt ke nak datang rumah nie beraya, bukan nyer suh datang basuh pinggan ke apa... suh datang makan jer... itu pun susah.. Macam2 alasan dia bagi, sibuk  dengan study.. tapi ada plak masa tuk update blog, sakit ati tul.. aku masuk hospital ker, aku sakit ke, dia xpenah ambik tau pun... 

Sudah la aku tak ramai kawan, "kawan untuk gembira memang ramai sangat,  tapi kawan untuk menangis satu pun susah nak dapat"... itulah terjadi kat aku.. aku sering hadapi masalah hingga aku hilang kawan2.. selain aku mengadu dengan Allah SWT, pada siapa lagi hendak aku mengadu??? aku hanya dapat pendam dalam hati.. menangis sorang diri, bawa diri...

Datuk Sosilawati yang dibunuh... kenapalah bukan aku ditempat dia... ternyata aku dah xsanggup hadapi hidup sebegini... aku sering berdoa agar umur aku xpanjang.. ye la aku hidup pun, bukan ada orang kisah pun, apa tah lagi aku mati, sudah tentu semuanya happy...ada bf pun xkisah dah... aku telah dia ketepikan...

Tapi xmengapalah, dia xtau yang aku sedang sakit... apatah lagi keluarga aku... semua xtau yang aku sakit.. biarlah ia terbongkar ketika aku telah tiada nanti...


Hayatilah Lirik Lagu Ini....
*ku tujukan lagu ini kepada si dia yang Tersayang...

Andainya aku pergi dulu sebelummu
Janganlah kau bersedih hati
Andainya aku tiada lagi di sisimu
Janganlah kau memencil diri
Bayangkanlah masa-masa bahagia
Semasa engkau dan aku
Bermesra di langit biru
Di waktu kasih berpadu

Andainya engkau pergi dulu sebelumku
Mestikah aku hidup melara
Andainya engkau tiada lagi di sisiku
Mestikah aku kecewa

Ku percaya kau selalu di sisiku
Walaupun jasadmu tiada
Walau di mana kau berada
Kasihku takkan berubah

Di pohon cemara ku ukirkan kata cinta
Bulan tersenyum dan bersinar
Berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu
Meraikan suasana indah
Di sini ku berjanji disaksi rembulan
Andainya ku pergi dulu
Jikalau ku pergi dulu
Ku nantimu di pintu syurga

1 comments:

farhanaafri said...

isk.. tabah eyh... ade hikmah nye nnty.. InsYAllah...

Post a Comment


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com